Shop het hele Paasweekend met 10% korting op bijna alles* met code PAASPARTY

Veelgestelde vragen

Het mooie van het stellen van vragen is dat je een antwoord krijgt. Daar wordt je leven rijker en mooier van, tenzij je de verkeerde vragen stelt. Maar dit terzijde. Onze enthousiaste collega’s van de klantenservice beantwoorden met plezier al je vragen over onder meer onze producten en diensten. Het is hen opgevallen dat sommige vragen vaker gesteld worden dan andere. Daarom hebben we hieronder alvast de antwoorden op deze veelgestelde vragen voor je op een rijtje gezet.


Bestellen

Ik heb een bestelling geplaatst. Wanneer wordt mijn product bezorgd?

Alle bestellingen verlopen normaal gezien via onze vrienden van PostNL, tenzij een pakket te groot is voor hun pakketdienst. In dat geval maken we gebruik van onze eigen bezorgservice. De verwachte levertijd voor producten die op voorraad zijn en worden bezorgd door PostNL staat altijd vermeld op de pagina waarop je het product bestelt. Hiervoor geldt: op werkdagen voor 17.00 besteld, de volgende dag al in huis. Je krijgt van ons ook een PostNL Track & Trace code, waarmee je het pakket kunt volgen en precies kunt zien op welke tijd het wordt bezorgd.
Wanneer een bestelling wordt bezorgd via onze eigen bezorgservice, zullen we telefonisch contact opnemen om een dag in te plannen voor de bezorging. Op de dag van de bezorging bellen we je vervolgens opnieuw om de precieze tijd door te geven. Zo hoef je niet de hele dag te zitten wachten. Dat is fijn!

Meer weten over bezorgingen? Kijk dan ook eens op onze bezorgingspagina


Kan mijn bestelling nog gewijzigd of geannuleerd worden?

Heb je jezelf toch bedacht? Geen punt! In veel gevallen kan je bestelling gewoon nog gewijzigd of geannuleerd worden. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Door jou zelf samengestelde artikelen vormen hierop een uitzondering. Denk bijvoorbeeld aan een bankstel met zelfgekozen bekleding of een op maat gesneden karpet. Zo’n product kan niet geannuleerd of geruild worden


Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen orderbevestiging ontvangen. Is mijn bestelling wel goed ontvangen?

Heb je iets besteld via onze website, maar geen bevestigingsmail in je inbox van ons? Check dan voor de zekerheid nog even je spambox. Staat hier ook geen orderbevestiging tussen? Stuur dan even een mailtje naar info@rebelhouse.nl. Onze collega’s van de klantenservice kijken dan direct de status van bestelling na en zullen deze zo snel mogelijk aan je doorgeven.

 

Mijn bestelling heeft een hele lange levertijd!

Wij communiceren altijd de levertijd van de leverancier wanneer we het artikel niet zelf op voorraad hebben. Wij vinden dit net zo vervelend als jou als klant maar we hopen dat je begrijpt dat dit buiten onze macht ligt. Kijk voordat je bestelt altijd goed naar de levertijd, veel artikelen hebben een levertijd met een 'vanaf' datum. Dit betekent dat het artikel vanaf deze datum weer leverbaar is bij de leverancier.

 

De levertijd van mijn bestelling wordt steeds uitgesteld, wat is er aan de hand?

Wij communiceren altijd de levertijd die wij van de leverancier doorkrijgen maar het kan zijn dat de leverancier te maken krijgt met vertragingen. Zodra wij hiervan op de hoogte zijn, communiceren wij dit middels een e-mail door naar jou als klant. We snappen dat dit heel vervelend is omdat je op je nieuwe artikel zit te wachten. Mocht je het te lang vinden duren, dan kun je je bestelling altijd annuleren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

 

Betaling

Ik wil graag iets bij jullie bestellen. Hoe kan ik betalen?

Bij Rebel House kun je betalen via alle gangbare betalingsmogelijkheden: iDeal, Creditcard, PayPal, Bancontact en zelfs achteraf met Klarna. Meer weten over betalen? Kijk dan ook eens op onze betalingspagina

 

Mijn betaling is mislukt of wordt geweigerd. Wat nu?

Het is heel vervelend wanneer je betaling niet goed wordt verwerkt. Dit gebeurt gelukkig niet vaak, maar als het toch gebeurt, kun je het best zo snel mogelijk contact opnemen met onze klantenservice

 

Bezorging

Tijdens de bezorging van mijn bestelling was ik niet thuis. Wanneer wordt mijn bestelling nu bezorgd?

Als je tijdens de eerste bezorgpoging van PostNL niet thuis bent, zal de bezorger een kaart voor je achterlaten in de brievenbus. Hiermee kun je een nieuwe bezorging kunt inplannen. Volg hiervoor simpelweg de aanwijzingen op de kaart. Maak je geen gebruik van deze kaart? Dan komt de bezorger de eerstvolgende werkdag opnieuw bij je aan de deur. Ben je bij de tweede bezorgpoging wederom niet thuis? Dan wordt het pakket afgeleverd bij het dichtstbijzijnde PostNL-afhaalpunt, waar je het pakket zelf kunt ophalen. Het betreffende PostNL-afhaalpunt wordt door de bezorger op de kaart vermeld die je in je brievenbus kunt vinden.

 

Kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen?

Dat kan! Selecteer tijdens het bestelproces onder het kopje 'Verzendmethode' de optie ‘Afhalen in de winkel’. Je kunt het product dan afhalen in onze woonwinkel in Ulft. Voor meer informatie en de openingstijden van onze woonwinkel kun je terecht op onze woonwinkelpagina. Je vindt hier ook een routebeschrijving.

 

Ik heb een bestelling geplaatst met meerdere artikelen met verschillende levertijden. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Standaard verzenden we alle producten die direct beschikbaar zijn direct. Wil je toch liever je hele bestelling in één keer ontvangen? Neem dan contact op met onze rebelse helden van de klantenservice.

 

Klantenservice

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen. Wat nu?

Dit was nooit onze bedoeling! Wij schoppen graag tegen de gevestigde orde, maar ook wij hebben normen en waarden. Het leveren van een product in goede staat is daar absoluut één van. Dus sorry, het spijt ons! We lossen dit graag zo snel mogelijk voor je op.

Hiervoor kun je ons het beste even een mailtje sturen naar info@rebelhouse.nl. Doe dit zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 24 uur. Vermeld hierin wat er aan de hand is, en voeg foto’s toe van de schade. Vergeet ook niet je naam en je ordernummer te vermelden, zodat we je bestelling direct kunnen terugvinden in ons systeem. We zullen zo snel mogelijk bij je terugkomen met een passende oplossing.

Meer weten over klachten? Ga dan naar de klachtenpagina.

 

Wat zijn de openingstijden van de klantenservice?

Onze collega’s van de klantenservice zijn telefonisch en per mail te bereiken van maandag tot en met donderdag, van 10.00 tot 16.00. Hier vind je al hun contactgegevens.

 

Ruilen en retourneren

Mijn product is niet zoals ik het verwacht had. Hoe kan ik mijn artikel retourneren?

Wanneer een artikel om wat voor reden dan ook toch niet aan je verwachtingen voldoet, kun je het altijd retour sturen. Wil je meer weten over het retourneren van bij ons bestelde producten? Kijk dan op onze retourpagina.

 

Ik heb een product geretourneerd. Hoelang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?

Wij streven ernaar om binnen 14 dagen nadat we het teruggestuurde artikel hebben ontvangen, het geld terug te storten op je rekening via de betaalmethode die jij hebt gebruikt. Let op: de verzendkosten van de heenzending worden alleen teruggestort wanneer de je de volledige bestelling retourneert. Heb je dus bijvoorbeeld drie artikelen besteld en stuur je er slechts één retour? Dan krijg je de verzendkosten niet terug. Meer weten over het retourneren van een bestelling? Kijk dan hier.

 

Ik heb een artikel gekocht in de woonwinkel. Kan ik dit artikel ook retourneren?

Ook dat kan bij Rebel House! Als je toch niet helemaal tevreden bent met je aankoop in onze woonwinkel kun je dit product gewoon retourneren met je kassabon.

 

Woonwinkel

Kan ik het product ook eerst bekijken voordat ik tot mijn aankoop overga?

Dit kan zeker. Je bent van harte welkom in het ultieme rebelhuis: onze eigen Rebel House woonwinkel met een oppervlakte van ruim 3000 m2. Deze vind je in Ulft, aan de stenenmaat 1 om precies te zijn. Heb je een specifiek item op het oog? Neem dan voor je komst even contact op met onze collega’s van de klantenservice. Zij kunnen je vertellen of het item in onze winkel tentoongesteld staat.

 

Wat zijn de openingstijden van de woonwinkel?

Onze woonwinkel is maandag tot en met vrijdag geopend van 10 tot 17 uur. Elke zaterdag zijn wij geopend van 10 tot 16 uur. Elke laatste zondag van de maand is de Rebel House woonwinkel open van 12 tot 16 uur. Wil je meer informatie en een routebeschrijving? Kijk dan even op onze woonwinkelpagina. Hopelijk tot snel in Ulft. En vergeet niet je stoute schoenen aan te trekken!

Veelgestelde vragen

Het mooie van het stellen van vragen is dat je een antwoord krijgt. Daar wordt je leven rijker en mooier van, tenzij je de verkeerde vragen stelt. Maar dit terzijde. Onze enthousiaste collega’s van de klantenservice beantwoorden met plezier al je vragen over onder meer onze producten en diensten. Het is hen opgevallen dat sommige vragen vaker gesteld worden dan andere. Daarom hebben we hieronder alvast de antwoorden op deze veelgestelde vragen voor je op een rijtje gezet.

Bestellen

Ik heb een bestelling geplaatst. Wanneer wordt mijn product bezorgd?

Alle bestellingen verlopen normaal gezien via onze vrienden van PostNL, tenzij een pakket te groot is voor hun pakketdienst. In dat geval maken we gebruik van onze eigen bezorgservice. De verwachte levertijd voor producten die op voorraad zijn en worden bezorgd door PostNL staat altijd vermeld op de pagina waarop je het product bestelt. Hiervoor geldt: op werkdagen voor 17.00 besteld, de volgende dag al in huis. Je krijgt van ons ook een PostNL Track & Trace code, waarmee je het pakket kunt volgen en precies kunt zien op welke tijd het wordt bezorgd.

Wanneer een bestelling wordt bezorgd via onze eigen bezorgservice, zullen we telefonisch contact opnemen om een dag in te plannen voor de bezorging. Op de dag van de bezorging bellen we je vervolgens opnieuw om de precieze tijd door te geven. Zo hoef je niet de hele dag te zitten wachten. Dat is fijn!

Meer weten over bezorgingen? Kijk dan ook eens op onze bezorgingspagina.

Kan mijn bestelling nog gewijzigd of geannuleerd worden?

Heb je jezelf toch bedacht? Geen punt! In veel gevallen kan je bestelling gewoon nog gewijzigd of geannuleerd worden. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Door jou zelf samengestelde artikelen vormen hierop een uitzondering. Denk bijvoorbeeld aan een bankstel met zelfgekozen bekleding of een op maat gesneden karpet. Zo’n product kan niet geannuleerd of geruild worden.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen orderbevestiging ontvangen. Is mijn bestelling wel goed ontvangen?

Heb je iets besteld via onze website, maar geen bevestigingsmail in je inbox van ons? Check dan voor de zekerheid nog even je spambox. Staat hier ook geen orderbevestiging tussen? Stuur dan even een mailtje naar info@rebelhouse.nl. Onze collega’s van de klantenservice kijken dan direct de status van bestelling na en zullen deze zo snel mogelijk aan je doorgeven.  

Mijn bestelling heeft een hele lange levertijd!

Vanwege de COVID-19 crisis is er een wereldwijd grondstoffen tekort ontstaan. Dit resulteert ook in de meubelbranche in schaarste en lange levertijden. Wij vinden dit net zo vervelend als jou als klant maar we hopen dat je begrijpt dat dit buiten onze macht ligt. Kijk voordat je bestelt altijd goed naar de levertijd, veel artikelen hebben een levertijd met een 'vanaf' datum. Dit betekent dat het artikel vanaf deze datum weer leverbaar is bij de leverancier.

De levertijd van mijn bestelling wordt steeds uitgesteld, wat is er aan de hand?

Ook hier hebben we helaas te maken met de grillen van de coronacrisis en de bijbehorende tekorten aan grondstoffen. Wij communiceren altijd de levertijd die wij van de leverancier doorkrijgen maar het kan zijn dat de leverancier zelf ook te maken krijgt met vertragingen. Zodra wij hiervan op de hoogte zijn, communiceren wij dit middels een e-mail door naar jou als klant. We snappen dat dit heel vervelend is omdat je op je nieuwe artikel zit te wachten. Mocht je het te lang vinden duren, dan kun je je bestelling altijd annuleren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. 

Betaling

Ik wil graag iets bij jullie bestellen. Hoe kan ik betalen?

Bij Rebel House kun je betalen via alle gangbare betalingsmogelijkheden: iDeal, Creditcard, PayPal, Bancontact en zelfs achteraf met Klarna. Meer weten over betalen? Kijk dan ook eens op onze betalingspagina.

Mijn betaling is mislukt of wordt geweigerd. Wat nu?

Het is heel vervelend wanneer je betaling niet goed wordt verwerkt. Dit gebeurt gelukkig niet vaak, maar als het toch gebeurt, kun je het best zo snel mogelijk contact opnemen met onze klantenservice.

Bezorging

Tijdens de bezorging van mijn bestelling was ik niet thuis. Wanneer wordt mijn bestelling nu bezorgd?

Als je tijdens de eerste bezorgpoging van PostNL niet thuis bent, zal de bezorger een kaart voor je achterlaten in de brievenbus. Hiermee kun je een nieuwe bezorging kunt inplannen. Volg hiervoor simpelweg de aanwijzingen op de kaart. Maak je geen gebruik van deze kaart? Dan komt de bezorger de eerstvolgende werkdag opnieuw bij je aan de deur. Ben je bij de tweede bezorgpoging wederom niet thuis? Dan wordt het pakket afgeleverd bij het dichtstbijzijnde PostNL-afhaalpunt, waar je het pakket zelf kunt ophalen. Het betreffende PostNL-afhaalpunt wordt door de bezorger op de kaart vermeld die je in je brievenbus kunt vinden.

Kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen?

Dat kan! Selecteer tijdens het bestelproces onder het kopje 'Verzendmethode' de optie ‘Afhalen in de winkel’. Je kunt het product dan afhalen in onze woonwinkel in Ulft. Voor meer informatie en de openingstijden van onze woonwinkel kun je terecht op onze woonwinkelpagina. Je vindt hier ook een routebeschrijving.

Ik heb een bestelling geplaatst met meerdere artikelen met verschillende levertijden. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Standaard verzenden we alle producten die direct beschikbaar zijn direct. Wil je toch liever je hele bestelling in één keer ontvangen? Neem dan contact op met onze rebelse helden van de klantenservice.

Klantenservice

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen. Wat nu?

Dit was nooit onze bedoeling! Wij schoppen graag tegen de gevestigde orde, maar ook wij hebben normen en waarden. Het leveren van een product in goede staat is daar absoluut één van. Dus sorry, het spijt ons! We lossen dit graag zo snel mogelijk voor je op.

Hiervoor kun je ons het beste even een mailtje sturen (naar info@rebelhouse.nl). Doe dit zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 24 uur. Vermeld hierin wat er aan de hand is, en voeg foto’s toe van de schade. Vergeet ook niet je naam en je ordernummer te vermelden, zodat we je bestelling direct kunnen terugvinden in ons systeem. We zullen zo snel mogelijk bij je terugkomen met een passende oplossing.

Meer weten over klachten? Ga dan naar de klachtenpagina.

Wat zijn de openingstijden van de klantenservice?

Onze collega’s van de klantenservice zijn telefonisch en per mail te bereiken van maandag tot en met donderdag, van 10.00 tot 16.00. Hier vind je al hun contactgegevens.

Ruilen en retourneren

Mijn product is niet zoals ik het verwacht had. Hoe kan ik mijn artikel retourneren?

Wanneer een artikel om wat voor reden dan ook toch niet aan je verwachtingen voldoet, kun je het altijd retour sturen. Wil je meer weten over het retourneren van bij ons bestelde producten? Kijk dan op onze retourpagina.

Ik heb een product geretourneerd. Hoelang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?

Wij streven ernaar om binnen 14 dagen nadat we het teruggestuurde artikel hebben ontvangen, het geld terug te storten op je rekening via de betaalmethode die jij hebt gebruikt. Let op: de verzendkosten van de heenzending worden alleen teruggestort wanneer de je de volledige bestelling retourneert. Heb je dus bijvoorbeeld drie artikelen besteld en stuur je er slechts één retour? Dan krijg je de verzendkosten niet terug. Meer weten over het retourneren van een bestelling? Kijk dan hier.

Ik heb een artikel gekocht in de woonwinkel. Kan ik dit artikel ook retourneren?

Ook dat kan bij Rebel House! Als je toch niet helemaal tevreden bent met je aankoop in onze woonwinkel kun je dit product gewoon retourneren.

Woonwinkel

Kan ik het product ook eerst bekijken voordat ik tot mijn aankoop overga?

Dit kan zeker. Je bent van harte welkom in het ultieme rebelhuis: onze eigen Rebel House woonwinkel met een oppervlakte van ruim 3000 m2. Deze vind je in Ulft, aan de stenenmaat 1 om precies te zijn. Heb je een specifiek item op het oog? Neem dan voor je komst even contact op met onze collega’s van de klantenservice. Zij kunnen je vertellen of het item in onze winkel tentoongesteld staat.

Wat zijn de openingstijden van de woonwinkel?

Onze woonwinkel is maandag tot en met vrijdag geopend van 10 tot 17 uur. Elke zaterdag zijn wij geopend van 10 tot 16 uur. Elke laatste zondag van de maand is de Rebel House woonwinkel open van 12 tot 16 uur. Wil je meer informatie en een routebeschrijving? Kijk dan even op onze woonwinkelpagina. Hopelijk tot snel in Ulft. En vergeet niet je stoute schoenen aan te trekken!